русукр
logo
(0432) 508 108
info@ic-misto.com.ua

Партнери









Відповідальність

Страховий випадок

Що робити при настанні страхового випадку?

  • Вжити всіх необхідних дій для усунення та/або зменшення розміру збитку. Якщо це можливо, запросити у страхової компанії «Місто» інструкції щодо дій у даній ситуації.
  • Якщо цього потребують обставини, повідомити компетентні органи (міліцію, пожежну охорону, аварійні служби, медичні заклади тощо) про настання події, яка може бути підставою для пред’явлення претензії третіми особами.
  • Протягом 48 годин письмово повідомити страхову компанію «Місто» про подію, яка може стати підставою для пред’явлення претензії. В цьому повідомленні зазначити, яка подія, коли і яким чином відбулася, описати характер пошкоджень, збитку, прізвища та адреси потерпілих та свідків, а також надати іншу суттєву інформацію про страховий випадок.
  • Надати співробітникам страхової компанії можливість проведення розслідування причин настання страхового випадку, визначення розміру збитку, участі в діях щодо зменшення розміру збитку.
  • По можливості зберігати до прибуття представника страхової компанії всі записи та документи, а також пошкоджене майно, обладнання та місце події в тому вигляді, в якому вони знаходились після настання страхового випадку. Виходячи з міркувань безпеки та зменшення розміру збитку, можна не дотримуватись цього порядку, попередньо узгодивши свої дії зі страховою компанією.
  • Якщо в зв’язку з обставинами події відбудеться судове розслідування, подання позову чи дізнання, повідомити про це страхову компанію «Місто».

При отриманні претензії ви зобов’язані:

  • Негайно зареєструвати її і не пізніше 48 годин після її отримання повідомити страхову компанію «Місто».
  • Відправити на адресу страхової компанії копії претензій, листів, розпоряджень суду, позивної вимоги,сповіщення  арбітражного суду, виклику до суду, повідомлень, судових повісток або будь-яких інших юридичних документів, отриманих у зв’язку з претензією.
  • За запитом страхової компанії надати їй права на отримання записів, документації та іншої інформації, пов’язаної з претензією та страховим випадком.
  • Співробітничати зі страховою компанією у розслідуванні та врегулюванні претензії, допомагати в захисті по претензії.

Необхідні документи для виплати страхового відшкодування

  • оригінал договору страхування;
  • письмове повідомлення про настання страхового випадку;
  • заява на виплату страхового відшкодування;
  • офіційні акти (довідки, протоколи) компетентних органів (міліції, пожежної охорони,органів влади, аварійних служб, медичних закладів тощо), що засвідчують факт нанесення збитку третім особам із зазначенням причин;
  • претензія щодо відшкодування збитку;
  • копії документів, які отримані від заявника претензії;
  • документи, що підтверджують здійснені витрати щодо зменшення збитків при настанні страхового випадку;
  • документи, що підтверджують виплату компенсації постраждалим нанесеного збитку,(якщо такі виплати були раніше узгоджені зі Страховиком, по ним також буде виплачене страхове відшкодування);
  • документи, що дозволяють ідентифікувати особу одержувача страхового відшкодування;
  • інші документи, що містять інформацію про обставини страхового випадку.

Якщо у вас виникнуть питання, пов’язані з оформленням страхового випадку, ви можете звернутися до нас за телефоном (0432) 508-108.


© Страхова компанія "Місто". Ніякі матеріали з даного сайту не можуть бути використані без попередньої згоди власників сайту. © Розробка сайту: Студія Анатолія Попеля