Канікули - не лише час для відпочинку та веселощів, а і напружений період для батьків, які турбуються про здоров'я дітей. На жаль, не завжди можна уникнути травм, укусів комах чи перегрівання. Подбати про ваших дітей протягом цього часу допоможе страховка "Школярик Канікули".
Чи є необхідною страховка для дітей?
Наразі серйозні дитячі оздоровчі табори вимагають страховку від нещасного випадку та/або COVID-19. Вожаті не завжди можуть прослідкувати за усіма дітьми. Рухливі ігри, відпочинок у басейні чи водоймах можуть спричинити травму. А високий ризик захворіти COVID-19 робить таку страховку просто необхідною для перебування дитини у літньому таборі.
На кого розрахована наша страховка?
Страховка "Школярик Канікули" підходить дітям, які бажають відпочити в літніх і спортивних таборах, вихованцям міських таборів на базі шкіл. Також вона буде актуального під час весняних, осінніх та зимових канікул.

Що покриває страховка для дітей?
- всі види нещасних випадків;
- 4 вірусні хвороби: COVID-19, вірусну пневмонію, кір, грип.
Які нещасні випадки покриває страховка при літньому відпочинку?
травми та поранення;
утоплення;
ураження блискавкою;
тепловий удар;
переохолодження при купанні у річці;
перегрівання;
укуси тварин, комах, змій і т. ін.;
отруєння недоброякісними харчовими продуктами (при стаціонарному лікуванні більше 3-х діб);
захворювання на сказ, правець, ботулізм, малярію, кліщовий енцефаліт, поліомієліт, гематогенний остеомієліт.
Які нещасні випадки покриває страховка при відпочинку взимку?
обмороження та переохолодження;
травми.
Також страховка "Школярик Канікули" включає:
задушення;
анафілактичний шок;
опіки (крім сонячних);
травми, отримані у процесі руху транспортних засобів в результаті їх аварії, при користуванні машинами, інструментами, механізмами, знаряддями праці;
випадкове отруєння газами, отруйними рослинами, промисловими та побутовими хімічними речовинами, ліками;
ураження електричним струмом;
інші раптові та непередбачувані травми, внаслідок яких настав нещасний випадок.
Як працює страховка "Школярик Канікули"?

Який термін дії страховки?
Страховий захист діє протягом 1 місяця - на час перебування у таборі, або трьох місяців - на період літніх канікул.
Яке страхове відшкодування отримує Застрахована дитина після настання нещасного випадку?
Страхове відшкодування здійснюється відповідно до травми по таблиці виплат.

Скільки коштує страховка дитини «Школярик Канікули»?
Вартість дитячої страховки становить 100 грн на 1 місяць та 225 грн – на 3 місяці.
Для якого віку підходить дана страховка?
Страховка оформляється для дітей, віком від 5 до 18 років включно.
Хто може виступати страхувальником для дитини?
Оформити договір страхування «Школярик Канікули» може доросла фізична особа або юридична особа (для груп дітей), батьки, рідні, а також вчителі, тренери тощо.
На якій території діє страховка «Школярик Канікули»?
Страховка діє в межах України, крім територій АР Крим, міста Севастополь, населених пунктів Луганської та Донецької областей, де органи державної влади тимчасово не здійснюють свої повноваження.
Де можна ознайомитися з умовами договору страхування дитини?
З умовами даного договору можна ознайомитися на сторінці нашого сайту «Договори оферти».
Вид страхування/Страховий ризик | Страхова сума, грн. | Страховий тариф, % на 1 місяць | Страховий тариф, % на 3 місяці | Страховий платіж, грн на 1 місяць | Страховий платіж, грн на 3 місяці |
Добровільне страхування від нещасного випадку: | |||||
тимчасова втрата працездатності в результаті нещасного випадку | 20 000,00 | 0,04 | 0,09 | 8,00 | 18,00 |
смерть внаслідок нещасного випадку | 30 000,00 | 0,04 | 0,09 | 12,00 | 27,00 |
Добровільне страхування здоров'я на випадок хвороби | 25 000,00 | 0,32 | 0,72 | 80,00 | 180,00 |
Для оформлення страховки від нещасних випадків та вірусних хвороб «Школярик комплексний» Вам необхідні такі документи:
- Паспорт (ID-карта) та ідентифікаційний код.
- Свідоцтво про народження дитини.
Що робити при настанні страхового випадку?
- Негайно звернутися до відповідних компетентних органів (службу швидкої медичної допомоги, пожежну охорону, аварійні служби, органи внутрішніх справ тощо);
- Протягом трьох діб (не враховуючи вихідних та святкових днів) за телефоном, вказаним у електронному договорі або сертифікаті, повідомити страхову компанію «Місто» про настання нещасного випадку. При цьому необхідно повідомити наступну інформацію:
- прізвище, ім’я застрахованої особи;
- номер договору/сертифікату;
- опис обставин події та характер необхідної допомоги;
- місцезнаходження застрахованої особи та номер контактного телефону для зворотного зв’язку.
- ви зобов’язані забезпечити участь страхової компанії у з’ясуванні причин настання та наслідків нещасного випадку;
- умовами договору страхування можуть бути передбачені інші дії Страхувальника або Застрахованої особи, або Вигодонабувача, або спадкоємців Застрахованої особи у разі настання нещасного випадку.
Для отримання страхової виплати при настанні страхового випадку Вигодонабувач надає Страховику:
- Письмову заяву про страхову виплату за формою, встановленою Страховиком (в т. ч., в електронній формі з електронним цифровим підписом).
- Медичну документацію (консультативні висновки, витяги з амбулаторної картки чи історії хвороби із зазначенням П.І.Б. Застрахованої особи, дати її звернення до медичного закладу, діагнозу), результати лабораторних досліджень на підтвердження діагнозу хвороб, що визначені в п. 5.1.1. Договору. При цьому підтвердження захворювання на коронавірусну хворобу 2019 (COVID-19) здійснюється згідно результатів ПЛР-тестування.
- Довідку з МВС, якщо страховий випадок стався внаслідок дорожньо-транспортної пригоди.
- Свідоцтво про народження Застрахованої особи.
- Паспорт та довідку про присвоєння ідентифікаційного номеру.
- Свідоцтво про смерть - у разі смерті Застрахованої особи.
- Банківську довідку про реквізити для перерахунку коштів одержувача страхової виплати (допускається надання реквізитів рахунку, отриманих за допомогою системи інтернет-банкінг).
- Інші документи, на вимогу Страховика, які мають значення для визнання події страховим випадком та/або які дають змогу з’ясувати факт, причини та обставини настання події, що має ознаки страхового випадку та визначити розмір страхової виплати.
- У разі недостатності документів та/або неможливості з наданих документів встановити факт, обставини, причини настання страхового випадку Вигодонабувач зобов’язаний на вимогу Страховика надати всі необхідні документи для встановлення обставин страхового випадку.
Документи надаються Страховику у формі оригінальних примірників або нотаріально засвідчених копій, або простих копій за умови надання можливості звірки цієї копії з оригінальним примірником документа, або електронної копії оригіналу паперового документа. При цьому Вигодонабувач, надаючи електронні копії паперових документів Страховику, несе повну відповідальність за наявність оригіналів наданих документів у себе та зобов’язаний надати оригінали документів Страховику на його першу вимогу в строк визначений Страховиком.
Документи, передбачені цим Договором, можуть бути надані Страховику шляхом їх подання особисто, та/або подання за допомогою засобів поштового зв’язку, та/або через сайт Страховика, та/або шляхом направлення на адресу електронної пошти Страховика.
Заява та документи на отримання страхової виплати можуть бути надані Страховику, в термін не пізніше 30 календарних днів з дати закінчення отримання медичних послуг по страховому випадку. У разі надання документів в термін, більший за зазначений, Страховик має право відмовити у страховій виплаті.
Якщо у вас виникнуть питання щодо оформлення страхового випадку, ви можете звернутися до нас за телефоном 0 800 211 118.