Страхування відповідальності власників рекламних конструкцій
Предмет страхування :
Відповідальність власника рекламної конструкції за можливу шкоду, завдану життю, здоров’ю або майну третіх осіб внаслідок її розміщення чи експлуатації.
Страхові випадки:
-
Заподіяння шкоди через падіння, руйнування або інші небезпечні ситуації, спричинені рекламною конструкцією.
Не покривається:
-
Вибухові роботи, використання небезпечних речовин
-
Використання конструкції не за призначенням
-
Намисні дії Страхувальника
-
Крадіжка без слідів проникнення
-
Події, спричинені військовими діями або радіацією
Страхова сума:
100 000 грн
Страхова премія:
300 грн
Франшиза:
Безумовна — 1 000 грн
Строк та територія дії:
-
1 рік
-
По всій території України, крім тимчасово окупованих та зон бойових дій
Умови:
Договір набирає чинності після надходження страхової премії. Невиконання умов може стати підставою для відмови у виплаті.
Знижки та акції:
Не передбачені
Оцінка ризику:
Враховується тип конструкції, її вага, розміри та місце розташування.
Затверджено наказом
ПрАТ “СК “Місто”
№ 4 від 28.01.2025
Інформація про стандартний страховий продукт
«Страхування відповідальності власників рекламних конструкцій»
Код - 301
№ з/п
|
Вид інформації |
Інформація для заповнення страховиком |
1 |
Об’єкт страхування |
Об’єкт страхування:
|
2 |
Страхові ризики, обмеження страхування |
Страховим ризиком є спричинення Страхувальником внаслідок володіння, користування чи розпорядження майном (рекламною конструкцією), шкоди життю, здоров’ю або майну третіх осіб. Відповідно до умов Договору не відшкодовуються збитки: Що відбулися внаслідок проведення санкціонованих компетентними органами вибухових робіт, що мали вплив на рекламну конструкцію. Що відбулися внаслідок використання, збереження або тимчасового розміщення в межах зазначеної в Договорі території страхування газового устаткування та інших вибухонебезпечних предметів, матеріалів, речовин (піротехнічні засоби, вогненебезпечні речовини, зброя, боєприпаси тощо), якщо між збитком і такими роботами існує причинний зв’язок. Що виникли протягом строку дії Договору під час використання рекламної конструкції не за призначенням. Внаслідок дії ядерної енергії в будь-якій формі, використання матеріалів, які розщеплюються, іонізуючої дії та радіації. Внаслідок навмисних дій Страхувальника, спрямованих на настання страхового випадку. Внаслідок просідання ґрунту, обвалу, що сталися в результаті земляних робіт або будь-якої іншої діяльності людини, що мало вплив на рекламну конструкцію. Внаслідок крадіжки без слідів проникнення, крадіжки за змовою зі Страхувальником, зникнення рекламної конструкції за нез’ясованих обставин. |
3 |
Мінімальний та максимальний розміри страхової суми (ліміту відповідальності) |
100 000 грн. |
4 |
Мінімальний та максимальний розміри страхової премії та/або страхового тарифу |
300 грн. |
5 |
Вид, мінімальний та максимальний розміри франшизи |
Договором передбачено безумовну франшизу в розмірі 1000 грн. |
6 |
Територія та строк дії договору страхування |
Територія дії договору - територія України за винятком територій, що містяться в «Переліку територій, на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих російською федерацією», затвердженому наказом Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України від 22.12.2022 №309, зареєстрованому в Міністерстві юстиції України 23.12.2022 за № 1668/39004, щодо яких не визначено дати завершення бойових дій (припинення можливості бойових дій) або тимчасової окупації. Договір страхування набирає чинності з 00 годин 00 хвилин дня, наступного за днем сплати страхової премії (її частини) на поточний рахунок Страховика і діє 1 рік. |
7 |
Можливі наслідки для споживача в разі невиконання ним обов’язків, визначених договором страхування |
Наслідком невиконання Страхувальником обов’язків по Договору може бути відмова у здійсненні страхової виплати. У випадку несплати страхової премії в повному розмірі та в строк, визначений в Договорі, Договір вважається таким, що не набув чинності. |
8 |
Інформація про можливість придбати страховий продукт окремо, якщо такий продукт пропонується разом із супутнім та/або додатковим товаром, роботою або послугою, що не є страховою, як складова одного пакета або договору |
Страховий продукт «Страхування відповідальності власників рекламних конструкцій» не пропонується разом із супутнім та/або додатковими товарами, роботою або послугами, що не є страховими, як складова одного пакета або договору. |
9 |
Умови отримання знижки на страховий продукт та акційні пропозиції страховика (за наявності) |
Відсутні |
10 |
Перелік відомостей, що мають істотне значення для оцінки страхового ризику, та/або інформацію про інші обставини, що враховуються під час визначення розміру страхової премії |
Тип рекламної конструкції, її вага та розмір, місце її розміщення. |
11 |
Застереження для споживача |
Споживач повинен до укладення договору страхування ознайомитись з інформацією про винятки із страхових випадків та підстави для відмови у здійсненні страхових виплат, ліміти відповідальності Страховика за окремим об’єктом страхування, страховим ризиком та/або страховим випадком, а також порядок розрахунку та умови здійснення страхових виплат. Ознайомитись з вказаною інформацією можна в Інформаційному документі про стандартний страховий продукт за посиланням: https://ic-misto.com.ua/strakhuvannya-vidpovidalnosti-vlasnykiv-reklamnykh-konstruktsiy |