Зараз, як ніколи, питання страхування майна на часі. Поліс від "МІСТО" для мешканців м. Вінниці включає покриття збитків від воєнних дій, стихійного лиха, пожеж, аварій внутрішньобудинкових мереж тощо та послугу комунального асистансу. Ми страхуємо Ваше майно надійно та доступно!
Що покриває страхування житла для мешканців Вінниці?
Що включає послуга комунального асистансу?
Комунальний асистанс включає компенсацію витрат за:
-
Діагностику та організацію ремонту електронної та побутової техніки;
-
Послуги майстра (сантехніка, електрика чи слюсаря);
-
Відновлення втрачених документів;
-
Клінінгові послуги.
Чи покриває даний поліс домашнє майно?
Так, страховка житла захищає наступні види майна:
Скільки коштує даний вид страхування житла?
Вартість поліса становить в розрахунку 4 грн/м² на місяць. Тобто для квартири з площею 50 м² сума страхового платежу буде - 200 грн/місяць.
Як я можу придбати дану страховку?
Щоб придбати страховку, зателефонуйте за номером телефону: 0-800-211-118.
Чи можу я сподіватись на виплату при воєнних діях та інших збитках?
Не зважаючи на те, що під час війни більшість страхових компаній не покриває збитки від військових дій, ми відшкодовуємо даний ризик.
Відповідальність по договорах гарантується:
- Активами, які становлять на 01.01.2022 - 112 000 000 грн.
- Акціонером, Територіальною громадою міста Вінниця, в особі представника - Вінницької міської ради.
- Перестраховиками.
На якій території діє дане страхування житла?
Договір страхування діє виключно на території м. Вінниці.
Де можна детальніше ознайомитися з умовами договору?
Детальніше про умови страхування житла для мешканців Вінниці Ви можете прочитати у Договорі оферти.
Комунальний асистанс включає компенсацію витрат за наступні опції:
Опція страхування |
К-сть звернень протягом дії Договору |
Ліміт виплат на 1 випадок, грн | Ліміт відповідальності за період дії Договору |
Діагностика та організація ремонту електронної та побутової техніки | 3 | 500 |
1 500 |
Послуги майстра (сантехніка, електрика чи слюсаря) | 2 | 500 |
1 000 |
Відновлення документів | 1 | 3 000 |
5 000 |
Клінінгові послуги | 1 | 5 000 |
5 000 |
Які документи необхідні для укладення договору "Страхування майна без огляду"?
- Паспорт та ідентифікаційний код;
- Свідоцтво про право власності або Договір оренди майна.
Необхідні документи для виплати страхового відшкодування:
ПО СТРАХУВАННЮ МАЙНА:
- письмове повідомлення про страховий випадок;
- заява на виплату страхового відшкодування за формою, встановленою страховою компанією;
- перелік пошкодженого/знищеного майна;
- документи, видані компетентними органами, що підтверджують настання події, яка може бути кваліфікована як страховий випадок. При цьому Вигодонабувач може скористатися правом не повідомляти компетентні органи. У разі відсутності документів від компетентних органів, які підтверджують настання події, що може бути кваліфікована як страховий випадок, страхове відшкодування сплачується страховою компанією в розмірі не більше 5 000,00 грн;
- документи, що підтверджують право власності щодо пошкодженого чи знищеного майна;
- документи, що підтверджують особу, яка має одержувати страхового відшкодування;
- документи, що підтверджують вартість пошкодженого або втраченого майна (вартість аналога);
- чеки, квитанції, акти виконаних робіт, які підтверджують понесені витрати;
- фото пошкодженого та/або знищеного майна;
- інші документи чи відомості, що необхідні для з’ясування обставин страхового випадку (за запитом страхової компанії);
ПО СТРАХУВАННЮ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ додатково надаються:
- копія претензії та копії документів, що підтверджують розмір збитку завдану іншій особі;
- копія рішення суду за позовами інших осіб та на їх користь, згідно з якими виникає обов’язок страхової компанії відшкодувати завдану іншій особі шкоду, у випадку розгляду справи у суді.
Документи можуть надаватись у формі:
- оригінальних примірників;
- нотаріально засвідчених копій;
- простих копій за умови надання можливості звірки цієї копії з оригінальним примірником документа;
- Електронної копії оригіналу паперового документа. Електронна копія оригіналу паперового документа (фотокопія) – візуальне подання паперового документа в електронній формі, отримане шляхом сканування (фотографування) паперового документа, відповідність оригіналу та правовий статус якого засвідчено кваліфікованим електронним підписом.
Як варто подавати документи?
Документи можуть бути направлені Вами у вигляді зображень (скан-копій, фотокопій та/або фото) належної якості на:
- електронну пошту «МІСТО»: info@ic-misto.com.ua або 0800211118@ic-misto.com.ua;
- застосунок Viber: +38-097-00-88-611;
- через офіційний сайт за посиланням.
Якщо у Вас виникнуть питання щодо оформлення страхового випадку, можете звернутися за телефоном: 0 800 211 118.