Інформаційний документ про стандартний страховий продукт
Загальні умови страхового продукту
Зараз, як ніколи, питання страхування майна на часі. Поліс від "МІСТО" для мешканців м. Вінниці включає покриття збитків від воєнних дій, стихійного лиха, пожеж, аварій внутрішньобудинкових мереж тощо та послугу комунального асистансу. Ми страхуємо Ваше майно надійно та доступно!
Що покриває страхування житла для мешканців Вінниці?

Що включає послуга комунального асистансу?
Комунальний асистанс включає компенсацію витрат за:
-
Діагностику та організацію ремонту електронної та побутової техніки;
-
Послуги майстра (сантехніка, електрика чи слюсаря);
-
Відновлення втрачених документів;
-
Клінінгові послуги.
Чи покриває даний поліс домашнє майно?
Так, страховка житла захищає наступні види майна:

Скільки коштує даний вид страхування житла?
Вартість поліса становить в розрахунку 4 грн/м² на місяць. Тобто для квартири з площею 50 м² сума страхового платежу буде - 200 грн/місяць.
Як я можу придбати дану страховку?
Щоб придбати страховку, зателефонуйте за номером телефону: 0-800-211-118.
Чи можу я сподіватись на виплату при воєнних діях та інших збитках?
Не зважаючи на те, що під час війни більшість страхових компаній не покриває збитки від військових дій, ми відшкодовуємо даний ризик.
Відповідальність по договорах гарантується:
- Активами, які становлять на 01.01.2022 - 112 000 000 грн.
- Акціонером, Територіальною громадою міста Вінниця, в особі представника - Вінницької міської ради.
- Перестраховиками.
На якій території діє дане страхування житла?
Договір страхування діє виключно на території м. Вінниці.
Комунальний асистанс включає компенсацію витрат за наступні опції:
Опція страхування |
К-сть звернень протягом дії Договору |
Ліміт виплат на 1 випадок, грн | Ліміт відповідальності за період дії Договору |
Діагностика та організація ремонту електронної та побутової техніки | 3 | 500 |
1 500 |
Послуги майстра (сантехніка, електрика чи слюсаря) | 2 | 500 |
1 000 |
Відновлення документів | 1 | 3 000 |
5 000 |
Клінінгові послуги | 1 | 5 000 |
5 000 |
Інформація про стандартний страховий продукт “Страхування житла у м. Вінниця” -404
№ з/п |
Вид інформації |
Інформація для заповнення страховиком |
|
1 |
2 |
3 |
|
1 |
Об’єкт страхування |
Об’єкт страхування: майно на праві володіння, користування і розпорядження майном та/або можливі збитки чи витрати; відповідальність за заподіяну шкоду особі або її майну. |
|
2 |
Страхові ризики та обмеження страхування |
Страхові ризики:
Не може бути застрахованим згідно умов Договору наступне майно:
Об’єкти (майно), які можуть належати лише певним учасникам цивільного обороту або перебування яких у цивільному обороті допускається за спеціальним дозволом (об’єкти, обмежено оборотоздатні) у разі відсутності відповідного дозволу або власник такої речі не є учасником обороту відповідно до чинного законодавства та об’єкти вилучені з
|
|
3 |
Мінімальний та максимальний розміри страхової суми (ліміту відповідальності) |
Загальна страхова сума, в тому числі: |
Встановлюється з розрахунку 20 000 грн. за кожен квадратний метр загальної площі помешкання (застрахованого майна) Загальна страхова сума при страхування виключно ризику збитки внаслідок війни, військових (бойових) дій, збройного конфлікту встановлюється з розрахунку 5000 грн. за кожен квадратний метр загальної площі помешкання (застрахованого майна) |
4 |
Мінімальний та максимальний розміри страхової премії та/або страхового тарифу |
4 грн/м² |
|
5 |
Вид, мінімальний та максимальний розміри франшизи |
Фінансова франшиза: Франшиза за договором є безумовною і становить:
(Франшиза встановлюється за кожним страховим випадком. окрім компенсації витрат, пов’язаних з діагностикою та ремонтом електронної та побутової техніки, витрат за послуги майстра (сантехнік, електрик, слюсар) та на ліквідацію наслідків страхового випадку. |
|
6 |
Територія та строк дії договору страхування |
Територія дії Договору – м. Вінниця, адреса (місцезнаходження) застрахованого майна визначається в Заяві-приєднання/ Електронному полісі. Договір укладається строком на 1 (один) рік з можливістю пролонгації. Дата початку та завершення дії Договору вказується в Електронному полісі. Договір вважається таким, що не набув чинності у випадку ненадходження або надходження не в повному обсязі на розрахунковий рахунок Страховика страхової премії. За Договором застосовується період очікування – 15 календарних днів з моменту отримання страхової премії. |
|
7 |
Винятки із страхових випадків та підстави для відмови у здійсненні страхових виплат |
Відповідно до умов Договору не відшкодовуються збитки:
|
|
|
Страховик не здійснює страхові виплати за страховими випадками, які сталися в період очікування. розміщення в межах місця страхування газового устаткування та інших вибухонебезпечних предметів, матеріалів і речовин, що не є невід'ємною частиною інженерних комунікацій або виробничого процесу місця страхування.
Не підлягають відшкодуванню:
Страховик не несе відповідальність
За збитки, пошкодження, відповідальність чи витрати, що виникли внаслідок або пов’язані із використанням Інтернету, впливом комп’ютерного вірусу, з неправомірним втручанням до електронної мережі, фактичною або прогнозованою відмовою або несправністю будь-якого комп’ютера або електронного приладу, або компонента, або системи, або програмного забезпечення чи вбудованої програми; а також збитки, що виникли через втрату, пошкодження, зменшення або зміну функціональності чи працездатності комп’ютерної системи, техніки, програмного забезпечення, даних інформаційних баз, мікрочіпів, інтегрованих мереж або подібних пристроїв в комп’ютерному і некомп’ютерному устаткуванні. Підставою для відмови Страховика у виплаті страхового відшкодування є:
|
8 |
|
Страхова сума в частині страхування конструктивних елементів |
З розрахунку 40 % від загальної страхової суми |
Страхова сума в частині страхування внутрішнього оздоблення |
З розрахунку 35 % від загальної страхової суми |
||
Страхова сума в частині страхування домашнього майна |
З розрахунку 15 % від загальної страхової суми |
|
продукту |
Страхова сума в частині страхування відповідальності Страхувальника перед третіми особами за шкоду заподіяну майну |
З розрахунку 10 % від загальної страхової суми |
||
|
Ліміти відповідальності |
||||
|
По внутрішньому оздобленню Застрахованого майна |
не більше 1500 грн. за м. кв. фактично пошкодженої площі. |
|||
|
По вхідних та внутрішніх дверях та дверних коробках, віконних рам, склопакетів, скла та вітражів, звичайних та декоративних дверних та віконних ручок, дверних замків |
у межах їх дійсної вартості майна за виключенням франшизи |
|||
|
Компенсація витрат на відновлення документів |
3000,00 |
|||
|
|
Кількість звернень протягом дії Договору |
Ліміт відповідально сті на 1 випадок, грн. |
Ліміт відповідальност і загальний за період дії Договору, грн. |
|
|
|
|
|
|
|
|
Витрати, пов’язані з діагностикою та ремонтом електронної та побутової техніки. |
|
|
|
|
|
|
3 |
500,00 |
1 500,00 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Витрати за |
|
|
|
|
|
послуги майстра: сантехнік, |
2 |
500,00 |
1 000,00 |
|
|
електрик, слюсар. |
|
|
|
|
|
Ліквідація наслідків страхового випадку. |
1 |
5 000,00 |
5 000,00 |
|
9 |
Порядок розрахунку та умови здійснення страхових виплат |
5 (п’яти) робочих днів Страхувальника та Вигодонабувача про причини такої затримки.
|
|||
10 |
Можливі наслідки для споживача в разі невиконання ним обов’язків, визначених договором страхування |
У випадку несплати страхової премії в повному розмірі та в строк, визначений Договором страхування, Договір вважається таким, що не набув чинності. Невиконання споживачем обов’язків по Договору може бути підставою для відмови у виплаті страхового відшкодування |
|||
11 |
Інформація про можливість придбати страховий продукт окремо, якщо такий продукт пропонується разом із супутнім та/або додатковим товаром, роботою або послугою, що не є страховою, як складова одного пакета або договору |
Страховий продукт «Страхування житла у м. Вінниця” -404 не пропонується разом із супутнім та/або додатковими товарами, роботою або послугами, що не є страховими, як складова одного пакета або договору. |
|||
12 |
Умови отримання знижки на страховий продукт та акційні пропозиції страховика (за наявності) |
Не передбачені |
Які документи необхідні для укладення договору "Страхування майна без огляду"?
- Паспорт та ідентифікаційний код;
- Свідоцтво про право власності або Договір оренди майна.
Необхідні документи для виплати страхового відшкодування:
ПО СТРАХУВАННЮ МАЙНА:
- письмове повідомлення про страховий випадок;
- заява на виплату страхового відшкодування за формою, встановленою страховою компанією;
- перелік пошкодженого/знищеного майна;
- документи, видані компетентними органами, що підтверджують настання події, яка може бути кваліфікована як страховий випадок. При цьому Вигодонабувач може скористатися правом не повідомляти компетентні органи. У разі відсутності документів від компетентних органів, які підтверджують настання події, що може бути кваліфікована як страховий випадок, страхове відшкодування сплачується страховою компанією в розмірі не більше 5 000,00 грн;
- документи, що підтверджують право власності щодо пошкодженого чи знищеного майна;
- документи, що підтверджують особу, яка має одержувати страхового відшкодування;
- документи, що підтверджують вартість пошкодженого або втраченого майна (вартість аналога);
- чеки, квитанції, акти виконаних робіт, які підтверджують понесені витрати;
- фото пошкодженого та/або знищеного майна;
- інші документи чи відомості, що необхідні для з’ясування обставин страхового випадку (за запитом страхової компанії);
ПО СТРАХУВАННЮ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ додатково надаються:
- копія претензії та копії документів, що підтверджують розмір збитку завдану іншій особі;
- копія рішення суду за позовами інших осіб та на їх користь, згідно з якими виникає обов’язок страхової компанії відшкодувати завдану іншій особі шкоду, у випадку розгляду справи у суді.
Документи можуть надаватись у формі:
- оригінальних примірників;
- нотаріально засвідчених копій;
- простих копій за умови надання можливості звірки цієї копії з оригінальним примірником документа;
- Електронної копії оригіналу паперового документа. Електронна копія оригіналу паперового документа (фотокопія) – візуальне подання паперового документа в електронній формі, отримане шляхом сканування (фотографування) паперового документа, відповідність оригіналу та правовий статус якого засвідчено кваліфікованим електронним підписом.
Як варто подавати документи?
Документи можуть бути направлені Вами у вигляді зображень (скан-копій, фотокопій та/або фото) належної якості на:
- електронну пошту «МІСТО»: info@ic-misto.com.ua або 0800211118@ic-misto.com.ua;
- застосунок Viber: +38-097-00-88-611;
- через офіційний сайт за посиланням.
Якщо у Вас виникнуть питання щодо оформлення страхового випадку, можете звернутися за телефоном: 0 800 211 118.