Стався страховий випадок?

Телефонуйте до нас за допомогою!

(безкоштовно в межах України)
для повідомлень Viber
Дії при настанні страхового випадку
Що робити при настанні страхового випадку?
  • Вжити всіх необхідних дій для усунення та/або зменшення розміру збитку. Якщо це можливо, запросити у страхової компанії «Місто» інструкції щодо дій у даній ситуації.
  • Якщо цього потребують обставини, повідомити компетентні органи (міліцію, пожежну охорону, аварійні служби, медичні заклади тощо) про настання події, яка може бути підставою для пред’явлення претензії третіми особами.
  • Протягом 48 годин письмово повідомити страхову компанію «Місто» про подію, яка може стати підставою для пред’явлення претензії. В цьому повідомленні зазначити, яка подія, коли і яким чином відбулася, описати характер пошкоджень, збитку, прізвища та адреси потерпілих та свідків, а також надати іншу суттєву інформацію про страховий випадок.
  • Надати співробітникам страхової компанії можливість проведення розслідування причин настання страхового випадку, визначення розміру збитку, участі в діях щодо зменшення розміру збитку.
  • По можливості зберігати до прибуття представника страхової компанії всі записи та документи, а також пошкоджене майно, обладнання та місце події в тому вигляді, в якому вони знаходились після настання страхового випадку. Виходячи з міркувань безпеки та зменшення розміру збитку, можна не дотримуватись цього порядку, попередньо узгодивши свої дії зі страховою компанією.
  • Якщо в зв’язку з обставинами події відбудеться судове розслідування, подання позову чи дізнання, повідомити про це страхову компанію «Місто».
При отриманні претензії ви зобов’язані:
  • Негайно зареєструвати її і, не пізніше 48 годин після її отримання, повідомити страхову компанію «Місто».
  • Відправити на адресу страхової компанії копії претензій, листів, розпоряджень суду, позивної вимоги,сповіщення  арбітражного суду, виклику до суду, повідомлень, судових повісток або будь-яких інших юридичних документів, отриманих у зв’язку з претензією.
  • За запитом страхової компанії надати їй права на отримання записів, документації та іншої інформації, пов’язаної з претензією та страховим випадком.
  • Співробітничати зі страховою компанією у розслідуванні та врегулюванні претензії, допомагати в захисті по претензії.
Необхідні документи для виплати страхового відшкодування
  • оригінал договору страхування;
  • письмове повідомлення про настання страхового випадку;
  • заява на виплату страхового відшкодування;
  • офіційні акти (довідки, протоколи) компетентних органів (міліції, пожежної охорони,органів влади, аварійних служб, медичних закладів тощо), що засвідчують факт нанесення збитку третім особам із зазначенням причин;
  • претензія щодо відшкодування збитку;
  • копії документів, які отримані від заявника претензії;
  • документи, що підтверджують здійснені витрати щодо зменшення збитків при настанні страхового випадку;
  • документи, що підтверджують виплату компенсації постраждалим нанесеного збитку,(якщо такі виплати були раніше узгоджені зі Страховиком, по ним також буде виплачене страхове відшкодування);
  • документи, що дозволяють ідентифікувати особу одержувача страхового відшкодування;
  • інші документи, що містять інформацію про обставини страхового випадку;
  • довідка з реквізитами для зарахування виплати, видана банком. 

Якщо у вас виникнуть питання, пов’язані з оформленням страхового випадку, ви можете звернутися до нас за телефонами: (0432) 508-108 та 0 800 211 118.

Документи для оформлення
Повідомлення про ДТП
Заява про виплату відшкодування внаслідок ДТП
Повідомлення про ДТП потерпілої особи
Заява про відшкодування потерпілим
Звертайтесь до нас
м.Вінниця, вул.Хлібна,25
Пн - Чт: 09:00 - 18:00, Птн: 09:00 - 17:00
Замовити дзвінок