Фото - Нещасний випадок
У Вас стався нещасний випадок? Телефонуйте нам!

Цілодобовий Call-центр

(безкоштовно в рамках України)
(для повідомлень Viber)
Дії при настанні страхового випадку
Що робити при настанні страхового випадку?
  • Негайно звернутися до відповідних компетентних органів (службу швидкої медичної допомоги, пожежну охорону, аварійні служби, органи внутрішніх справ тощо);
  • Протягом трьох діб (не враховуючи вихідних та святкових днів) за телефоном, вказаним в страховому договорі, повідомити страхову компанію «Місто» про настання нещасного випадку. При цьому необхідно повідомити наступну інформацію:
    1. прізвище, ім’я застрахованої особи;
    2. номер страхового договору;
    3. опис обставин події та характер необхідної допомоги;
    4. місцезнаходження застрахованої особи та номер контактного телефону для зворотного зв’язку.
  • ви зобов’язані забезпечити участь страхової компанії у з’ясуванні причин настання та наслідків нещасного випадку;
  • умовами договору страхування можуть бути передбачені інші дії Страхувальника або Застрахованої особи, або Вигодонабувача, або спадкоємців Застрахованої особи у разі настання нещасного випадку.
Необхідні документи для здійснення страхової виплати (діти)
  • письмове повідомлення про випадок, що може бути визнаний як страхова подія за формою, встановленою Страховиком; 
  • заява на виплату страхового відшкодування;
  • оригінали або завірені належним чином копії медичної документації (консультативні висновки, копії або витяги з амбулаторної картки чи історії хвороби із зазначенням П.І.Б. Застрахованої особи, дати її звернення до медичного закладу, діагнозу).
  • довідка з МВС, якщо страховий випадок стався внаслідок ДТП;
  • копію свідоцтва про народження Застрахованої особи;
  • паспорт та ідентифікаційний код Страхувальника/Вигодонабувача.
  • інші документи, на вимогу Страховика, які мають значення для визнання події страховим випадком та/або які дають змогу з’ясувати факт, причини та обставини настання події, що має ознаки страхового випадку та визначити розмір страхової виплати;
  • оригінали розрахункових документів (фіскальні, товарні чеки, рахунки, акти виконаних робіт), якщо під час лікування Застрахованої особи надавалися платні послуги та здійснювалися витрати на придбання медичних засобів (виключно для страхового продукту №117 «Школярик-комплексний»);
  • довідка з реквізитами для зарахування виплати, видана банком. 
Необхідні документи для здійснення страхової виплати (дорослі)
  • оригінал договору страхування;
  • заява на виплату страхового відшкодування;
  • документи, що дозволяють ідентифікувати особу отримувача страхового відшкодування;
  • довідка з медичного закладу (на фірмовому бланку, підписана відповідальною особою та завірена відповідною печаткою медичного закладу), що підтверджує факт настання страхового випадку із зазначенням прізвища пацієнта, датою звернення за медичною допомогою, тривалістю лікування, переліком наданих послуг, з розбиттям їх за датами та вартістю, загальною сумою до виплати;
  • виписка з протоколу органів внутрішніх справ;
  • акт про нещасний випадок на виробництві за формою Н-1;
  • рецепти, виписані лікарем, якщо у зв’язку з даним випадком виникла необхідність у придбанні медикаментів;
  • документ, що підтверджує факт оплати вартості лікування, медикаментів та інших послуг (штамп про оплату, банківська квитанція із зазначеною сумою для переказу, чек, тощо);
  • довідка з реквізитами для зарахування виплати, видана банком. 
Якщо в результаті нещасного випадку настала тимчасова втрата працездатності, потрібно надати також наступні документи:
  • лист непрацездатності з лікувального закладу, де проводилося лікування, та/чи довідки з травмпункту;
  • виписка з медичної карти амбулаторного та/чи стаціонарного хворого, виписний епікриз;
  • виписка з медичної карти стаціонарного хворого, що підтверджує знаходження застрахованого в реанімації та проведення процедур реанімаційного характеру, яка була видана медичним закладом, в якому знаходився на лікуванні застрахований, та завірена адміністрацією даного медичного закладу (надається в разі знаходження застрахованої особи в реанімації).
Якщо в результаті нещасного випадку настала повна втрата працездатності (встановлення інвалідності), потрібно надати також наступні документи:
  • лист непрацездатності з лікувального закладу, де проводилось лікування, огляд, довідка з травмпункту;
  • довідка встановленої форми медико-соціальної експертної комісії про встановлення групи інвалідності (для дітей – висновок лікувально-контрольної комісії);
  • виписка з медичної карти амбулаторного та/чи стаціонарного хворого.
Якщо в результаті нещасного випадку настала смерть застрахованої особи, потрібно надати також наступні документи:
  • оригінал чи нотаріально завірена копія свідоцтва про смерть;
  • лікарське (медичне) свідоцтво про смерть застрахованого;
  • копія протоколу патологоанатомічного розтину (якщо розтин не проводився – копія заяви родичів про відмову від розтину і копія довідки з патологоанатомічного відділу, на підставі якої видається свідоцтво про смерть);
  • виписка з медичної карти амбулаторного та/чи стаціонарного хворого;
  • нотаріально завірена копія свідоцтва про вступ в права наслідування (якщо в договорі не вказаний вигодонабувач).
Документи для оформлення
Повідомлення про настання страхового випадку
Заява на відшкодування
Звертайтесь до нас
м.Вінниця, вул.Хлібна,25
Пн - Чт: 09:00 - 18:00, Птн: 09:00 - 17:00
Замовити дзвінок